Dan före dan före dan....









Oj oj, nu är det bra tre dagar kvar till julafton! Så fort tiden har gått! Vart tog 2010 vägen?? Visst, mycket har hänt detta året, men ändå. Tiden har gått så fort. Inte har jag väl hunnit med så mycket som jag velat? men, men




Tiden går också så himla fort, när man jobbar. Vips så är arbetsdagen över. Fritiden går i och för sig lika fort den. Vips så är det snart natten. Appropå det så måste jag snart gå och lägga mig. Tiden går som sagt fort, när man har kul!



Efter en dag på jobbet, tog jag en snabb kaffe med Stephanie, vi pratade lite, men hann egentligen inte med så mycket prat, som sagt, tiden går fort. Hade bestämt möte med Elin och vi möttes senare upp för att titta på lite julklappar. Ville köpa en extara julklapp till högen under granen (det blev två). Vi gick och tog en fika och då kom även Kerstin och gjorde oss sällskap. Sen gick vi vidare på stan. jag köpte en nu rouge (eftersom Alejandro hade sönder min häromdagen) och en ögonskuggesamling från H&M, skit kula färger! Sen sa vi hej då och God jul! Hinner inte med så mycket mer nu innan julen har kommit och gått.





Kula färger va?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0