En kopp om dagen, gör sig gott i magen








Nu har jag kommit hem från träning med Stephanie! Jag orkade inte träna så hårt, det var mycket roligare att prata och basta! Tyckte jag! Dessutom var vi och tränade på ett annat SATS, som jag aldrig tränat på förut och maskinerna där var lite konstiga, så jag fattade inte riktigt hur man skulle göra. Så det var inte lika kul att träna!



Efter träningen gick vi och tog en kaffe och fikade lite! Jag älskar att fika! Så mysigt! Kaffe är dessutom så otroligt gott. Skulle inte vilja leva ett liv utan kaffe. En kopp om dagen, gör sig gott i magen!



Nu ska jag löpa i väg och träffa Kerstin en stund! Det blir bara en snabbis, jag måste hinna hem innan klockan tio! Viktigt viktigt! Jag har inte heller hunnit packa upp allt från resan heller! Det är så mycket som jag måste få gjort ikväll!  Så nu bär det iväg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0