Familjen Garcia på besök!








Då så, denna dagen är snart slut. Det känns som att denna dag har varit som ett löplopp. Skottet avfyrades och alla löpare, rusar igenom banan det fortaste de kan och till slut kommer man i mål. Dessvärre känner jag mig inte som en vinnare. Kansek en brons plats




Det har gått i ett. Hinder har hoppats över och svett har runnit. Snart är det sängens tur att få sin del av priset! Det ska bli skönt. Just nu längtar jag ihjäl efter att lägga mitt huvud på kudden! Men inte än, massa disk och städning. Efter att Alejandros familj har varit här på besök under eftermiddagen har det blivit mycket stök och bus här hemma!



Där förstörde Alejandro min Rouge! Han tappade det precis i golvet. Fan den kostade mig 200 kronor och nu är den borta! Jaha ja! Som sagt jag känner mig inte som vinnaren direkt!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0