För det är lördag igen








Har inte denna vecka gått fort? Helt plötsligt blev det lördag igen! Arbetsdagen är över och jag är nu hemkommen, efter en lååång runda i tåget. Men det gick bra! Sista biten eftter pausen köpte jag med mig godis, jag behövde muntra upp mig själv inför tågturen. Godiset behövdes inte. Jag fick en så härlig förare, vi hade det bar där i tåget! Tack Erik! Otroligt mycket fulla människor ute, denna lördag! Blää för dem!



Imorgon ska jag till IKEA! JUhoooo som jag har längtat! Än så länge står vår julgran opyntad, med bara massa ljus i! Men nu jäklar! Ska julgranen få pynt!



Idag på jobbet, så såg jag att de söker vägledare. Det är såna som lär upp nya värdar på tåget. Jag vill söka! Jag ska söka. Problmet är bara att de vill hellst att man ska ha jobbat där i ett år, så man fått känna på hur det är och jobba under avvik och vinter. Så jag vet inte helt hur det blir med det! Vi får se! Hoppas jag får det! Skulle vara otroligt kul!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0