I Form + Godis = ???








Har precis tittat på i form med Anna Anka, samtidigt som jag tryckt i mig en påse Daim på 400g. Jag blev så motiverad när jag såg hur tutt-fia gick ner 20 kg, så man kan säga så här; när Daim påsen var slut, hade jag dårligt samvete! Fruktasnsvärt dårligt samvete! Alejandro läxade upp mig imorse över att jag äter allt för mycket godis. Nu börjar jag vurdera om det ligger något i det han säger. Äter jag så mycket godis? Det beror ju på vem man jämnför med, brukar jag tänka. Jag kanske lägga om mitt tankesätt lite granna och utgå från mig själv? Tycker jag själv att jag äter för mycket godis? Svar; JA!











Kommentarer
Postat av: Axelline

Hope you enjoyed your visit.

2011-11-23 @ 08:56:33
URL: http://axelline.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0