I väntan på den perfekta








Det blev aldrig något möte med Kerstin! Vi skulle mötas vid åtta och jag drog ner till stan lite innan för att växla pengar på forex. Jag hade så många pund till övers, som var ville ha till norska slantar! Sen gick jag runt och väntade. I väntan gick jag runt i butiker och tittade lite på julklappar som måste köpas!



När Kerstin väl ringde ( en timme senare ) bestämde jag mig för att det var dags att gå hem. Då mötte jag helt plötsigt en jobbarkompis, som hon också var ute och letade julklappar! Vi gick runt lite tillsammans och tittade i butiker. När jag väl hade bestämt att det var dags att dra sig hemmåt, såg jag helt plötsligt, långt inne i en butik, en så fin klocka! jag och Alejandro har letat länge efter en klocka att ha i vardagsrummet. Vi har dock inte hittat någon vi fastnat för och har därför bestämt oss för att vänta. Men helt plötsligt fann jag den. När man väntar på att hitta den perfekta, så dyker den helt plötsligt upp när man som minst anar det! Vi gjorde rätt i att vänta. Även om klockan var en aning över sin prisklass så var den värt det. Jag skulle kunna betalt så mycket mer, för den var perfekt!



Så fin den är!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0