Inget blir som man förväntar








Vilken skit morgon! Försöker att hålla humöret uppe, men nej, det går inte. Jag är piss förbannad! Jag vill inte gå in på detaljer, men inget blir som man förväntar! Jag skulle gå och träna, men min motivation är borta. Nu väntar jag på Elin, jag behöver prata med henne känner jag!



Alejandro ska i alla fall inte med till London nästa vecka, det är därför jag är sur och förbannad! Det kommer inte bli samma sak utan honom. Inte lika kul. Det enda som muntrar upp mig just nu, är att jag kan köpa hur många klänningar jag vill i London, utan att Alejandro tjatar och irriterar mig. Det är som sagt lättare att få förlåtelse än tillåtelse.



Nu ska jag tjura lite och vänta på att Elin kommer. Vi ska laga lussebullar och pepparkakor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0