Inte sugen










Har precis lagat mig själv en stor fin middag. Stekt lax med en fräch och fin sallad. När jag ser ner på tallriken, så ser det så otroligt lockande ut, men min mage säger bara nej, jag vill inte ha. Har nästan inte ätit någonting i dag. En julskinke smörgås och lite frukt är det endaste jag fått i mig och ändå är klockan tio på kvällen!



Jag var iväg och tränade efter en lång arbetsdag och är egentligen så hungrig, men vill inte ha någonting! vad är det för fel på mig, annars äter jag som en gris! måste vara sjuk! Vill inte äta mat! ( jag låter som en 5 åring, som är tjurig för att den inte fått sitt lördagsgodis innan maten )





lockar mig inte just nu...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0