Julklappshandel








Nu är nästan alla julklappar inhandlade. Under granen är det fullt av klappar och nu har jag bara två kvar att köpa! Till min mor och till Alejandro! Jag har egentligen redan köpt en julkapp till Alejandro, men jag är så dårlig på att hålla saker hemliga eller vänta med att ge saker. Jag köpte nämligen ett par converse skor i London till honom. Hade tänkt att vänta med att ge dem till jul, men kunde inte hålla på min ivrighet. Jag ville veta om han tyckte om dem, så jag gav dem med en gång! Typiskt. Nu måste jag köpa något som jag kan ge till honom på julafton också!



Men den svårste julklappen i år är nog till min mamma! Jag vet inte alls vad jag kan ge henne. Allt jag ser i butikerna passar henne inte! Typiskt! Jag gick runt och runt och letade efter något som skulle passa, men fann inget! Måste ringa och lura lite med pappa. Frågar man henne, så säger hon bara; Du behöver inte köpa något. Det säger jag också om någon frågar, men jag vill köpa något! Det är bättre det blir något hon vill ha, än att jag bara köper något som hon kanske inte kommer använda!



Dessa julklappar! hujedamej! Ingenting är enkelt. Nu ska jag baka lite fler lussebullar, som jag ska bjuda på imorgon, när Alejandros föräldrar kommer på besök!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0