Lyssnar på grannen








Jag har precis kommit hem från Elin och ända sedan jag steg in genom dörren har jag hört Rhianna och Eminems låt Love the way you lie, om och om igen. Jag har snart varit hemma i en timme och jag har säkert hört den nu 15 gånger. Hur är det möjligt att tycka en låt är så bra?? Dessutom lyssnar de så jäkla högt! Jag tycker även att Rihanna kan bli lite jobbig att höra på, hennes röst är lite gnällig, men snygg är hon så det går bra!







Före jag besökte Elin drog jag på ett spinningpass. Det är så skönt med spinning! Men detta passet var gult, vilket betyder att det inte är så jobbigt, så jag blev inte så trött. Så lite besviken blev jag. Sist jag var på spinning, blev jag så sliten att jag nästan inte orkade gå dagen efter, men men. Får kanske gå på träning imorgon också då!



Nu ska jag dricka en kopp te och slappa framför tv:n. Imorgon är det dags att gå på jobb igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0