Roar Kroppen med ett glas








Jag kanske låter skrytsam, men fan vad jag har varit bra idag! Sen jag slutade jobbet har jag tränat, kommit hem, druckit en kaffe med Alejandro, lagat mat, diskat, städat toaletten, tvättat kläder ( vi har inte tvättat kläder på en månad, så det är sjukt mycket att tvätta ), packat ( inför min Sverige tur imorgon ), slagit in julklappar, lagat mat igen, diskat igen, tvättat överdragen till soffan, rensat ur lådor och nu, nu sitter jag här med all tvätt som måste vikas. Men jag må då erkänna att jag hunnit mycket. Dock är jag nu så sliten att jag skulle kunna däcka ihop om jag lägger mig på sängen.



Därför har jag bestämt att jag förtjänar ett glas vin. Så nu sitter jag här framför I form med Anna Anka, drickandes ett glas rött samtidigt som jag viker tvätten. Sen återstår det bara att skriva en ansökan, som vägledare på jobbet och sen en dusch, då är jag klar för sängen!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0