Stress








Jag känner mig så stressad hela tiden! Försöker slappna av och andas ut och tänka att allt ordnar sig! Men just nu känns det som så mycket snurrar runt i mitt huvud och känslan av att känna sig otillräcklig bara växer. Det kanske bara handlar om de krav man ställer på sig själv, vad vet jag men jobbigt är det!



Dagen började bra! Kände mig på gott humör, men allt eftersom tiden gick har dagen bara blivit mörkare och så mitt humör. Sak efter sak inträffar som får mitt humör attt falla till botten! Beklagar alla om jag har varit otrevlig mot. Stackars mina kunder på tåget idag! Är det någon som yttrar nått som inte behagar mig, så har jag rytigt till. Det stod en arab eller nått vid bussen förut när jag skulle åkte hem. Han stod och äcklade sig, pussade och mot mig och var allmänt jobbig. Jag stod och pratade med Alejandro i telefonen, då det bara klickade för mig. Jag gick fram till han och sa; Du är så jävla äcklig! Jag pallar inte med sånt där! Om han nu ville flörta, vilket han inte ville för han ville bara göra sig kul eller "cool" för sin kompis som stod brevid, men om han nu ville flörta så har han en jävligt fel bild hur vi "kvinnor" vill bli uppvaktade eller sedda! Vem fan vill ha nån sån. Som står och pussar och säger massa arabiska ord, och tittar på en med den där blicken, som bara vill få en att spy! Nej usch och fy!


Nu ska jag gå och packa lite inför resan till London! Nu har jag också betalt för ett extra bagage, eftersom mitt bagage stod under Alejandros namn och han ska ju inte med. Det kanske hade gått bra än då. Kanske inte hade behövt att betala för ett extra bagage, men man vet ju aldrig med Ryan Air! Skitflygbolag! Okej! Nu ska jag sluta skriva, innan allt det jag skriver börjar meningen med; Jäkla, Skit eller Fan!








Kommentarer
Postat av: Underkissmark

Nice site, keep up the good work!

2011-01-17 @ 08:28:09
URL: http://underkissmark.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0