Svinkallt










Idag har man verkligen märkt av att det är vinter, det har jag väl gjort tidigare också, men idag har det varit så kallt! På jobbet har det verkligen varit kaos med den Norska järnbanan, kylan har gjort att spårväxlar, på alla håll, har frusit till is! Detta har då så klart medfört förseningar!



När jag kom hem från en minst sagt hysterisk dag på jobbet, så gick jag och Alejandro och handlade mat. Imorgon kommer nämligen delar av min familj på besök, för att fira en Jul i Norge, så mat behövde införskaffas! Det kommer bli en traditionell Norsk Jultallreken, som kommer att bjudas på i helgen!När vi var på väg hem med alla matkassarna i händerna, kändes det som att jag skulle frysa ihjäl. Nu tror jag att jag vet hur det känns att frysa till döds.



Kommer hela vintern att vara så här, kommer jag definitivt inte att gå ut i onödan vill jag lova. Snart är hela Oslofjorden frusen till is och så här såg det ut tidigare idag när jag befann mig på jobbet.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0