The Simpsons








Jag och Alejandro sitter och tittar på The Simpsons. Man tröttnar aldrig på The Simpsons och vi sitter här med kaffekopparna i högsta hugg och har inget annat vettigt än att titta på TV.



Igår gick Alejandro ut med sina jobbakompisar! Så han kom inte hem förän klockan 5 imorse. Då väckte han mig så klart. Sen väckte han mig igen klockan sju och klockan halv tio och sen sist men inte minst kvart över tio. Alla gånger väckte han mig genom att lägga sin arm runt mig. Jag som har mitt vrånga morgonhumör, blir skitsur så fort han rör mig när jag sover. Så med andra ord, jag har sovit dårligt i natt.



Vi hade tänkt att gå ut och äta frukost ute idag och sen gå och hitta en julstjärna vår julgran, men jag orkar inte! Jag vill bara ligga inne hela dagen idag känner jag, men klockan fyra är det dags för jobb igen! Nu ska jag fortsätta att se på The Simpsons









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0