Tidig morgon!








Att gå upp klockan åtta på sin lediga dag, tycker jag är tidigt! Detta är precis vad jag gör idag! Klockan 8 !! Jag och Alejandro ska åka ner till stan en sväng för att hitta de sista julklapparna till folk! Det kommer inte att bli lätt! Vi har bara en regel; Vi får inte, under inga omständigheter, köpa något till oss själva! Vi får se hur det går. Jag tror inte att jag har med mig den rätta personen bara!



Före alla julklappshandel, ska vi dra till en restaurang som har öppet från kl 7 på morgonen för frukostbuffé. Jag har fått gratiskuponger från mitt jobb, så jag tänkte passa på att utnyttja dem!



Nu ska jag slänga i mig en kaffe kopp, pudra näsan och se till att komma iväg! Idag har jag även planer på att baka lussebullar och träffa Stephanie för att träna! Så nu kör vi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0