Iskallt








Det är iskallt ute, men solen skiner och jag tror att denna dagen blir en mycket bättre dagän var gårdagen var! Jag förstår bara inte varför det är så jäkla kallt. I natt sov vi med fönstret, en aning på glänt. Det var så varmt inne i sovrummet, men i morse, när vi vaknade var det så jäkla kallt! Jag låg kvar i sängen i en halvtimma efter att klockan ringde. Jag vågade inte sätta ner mina fötter på det kalla golvet. Till slut blev begäret att gå på toaletten allt för stort!



Nu ska jag palla mig iväg till gymmet. Vet dock inte om jag vågar gå ut i denna kylan! Ibland känner  jag bara Usch för vinter! Det är fint med snö och allt det där, men jag hatar att frysa. Det är det värsta jag vet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0