UYYYY vilken dag!








Jag förstår inte hur mycket som kan hända på en och samma dag! Massor av avvik och fel med denna norska järnbanan! Äntligen är jobbdagen över och jag kan vila min stackars ben! Dessutom, krånglar det så jäkla mycket med London resan! Har nästan ingen lust att åka längre, det blir inte samma sak. Det har varit en jobbig dag. Hela december är helt plötligt inte alls lika kul och bra som jag trodde att den skulle bli.



Men vad kan man göra, det är bara att tacka och ta emot för det man har och får, istället för att gnälla över det man inte har och inte får. Nu ska ja äta en lussebulle, ta en te och sova bort denna hemska och jobbiga dag. Jag som trodde att detta skulle bli en bra dag! Jo man tackar! Tur att jag har lite snacks här hemma. Annars hade jag börjat gråta! Tack gud för att du uppfann godis och lussebullar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0