Äntligen



Äntligen är jag och Alejandro lediga en dag tillsammans. Vi har ju som sagt jobbat olika helg i en låång period nu. Denna dagen hade vi tillsammans. Det var behövligt. Vi har dock inte gjort så mycket. Vi drog ner en sväng till stan. Jag köpte en skjorta och vi köpte en jättefin kaktus, som är alldeles luden. När vi kom hem, lagade jag middag. Det fick bli en middagsrätt som jag fått med mig från Björneborg. Mammas recept på fläskfile och hasselbackspotatis (hur det nu stavas), jättegott blev det.

Med god mat, gott vin och ett mysigt sällskap, så blev det en perfekt hemma kväll, en ledig dag.



Vår fina kaktus, som vi införskaffade oss idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0