Äventyr








Jag skulle just nu behöva ett äventyr. Känner mig instängd i vardagens alla rutiner och sysslor. När blev mitt liv så normalt? Jag har alltid tyckt om att resa, hittat på saker och vara galen. Sen när blev jag så tråkig? Jag känner mig tråkig just nu. Inget spännande händer, inte heller har jag några spännande planer inför framtiden. Allt bara hänger i luften, som stora frågetecken. När man var yngre kunde man bara impovisera, ta en sista minuten bara så där och resa till en annan del av världen utan planer. Idag måste jag planera, fråga om ledigt och allt är bara så komplicerat. Det ska passa in i mitt vardagliga liv.



Nu ska jag gå på jobbet, sitter och tittar på TV och känner mig allmänt uttråkad. Efter träningen blev det en kaffe hemma hos Elin. Jag blev en aning gladare att prata med Elin, även om jag säkert verkade negativ. Måste livet vara så kompilcerat? Eller är det bara jag?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0