DunderKarlsson



Efter en lååång dag, är jag äntligen hemma! Denna arbetsdag var långtråkig, kändes som den aldrig skulle ta slut! Men jo da! Det gjorde den till slut! Efter jobbet drog vi och Bowlade några stycken! Jag, Elin, Alejandro, Stephanie, Malin och Rafael. Det var nämligen Rafaels sista dag här i Norge. Imorgon åker han tillbaka till Mexico, så då blir nog Stephanie lite ledsen! Jag kom som förväntat näst längst ner på bowlings listan! Detta var kom inte som en överrasking om jag säger så. Jag slänger ner klotet i golvet, så att det dundrar till! Sen rullar bollen sakta men säker ner i rännan på sidan...

Om jag bowlar mer än en serie, så finns det en stor risk att det blir en spricka i bowlingbanan. Men jag älskar Bowlingsskorna, de är så ful coola.





Snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0