En helg i jobbets vägnar








Den här helgen har jag verkligen inte haft tid att skriva någonting. Lördagen, var jag ledig, men då vankades det julbord. På morgonen kom Elin och hennes pojkvän Alejandro hem till mig och min Alejandro för att fika lite. Elin stannade hemma hos mig, när pojkarna gav sig iväg för att bringa in lite pengar till hushållen. Elin fick hjälpa mig med frisyren inför kvällens fest.




Redan klockan 3 var förfesten igång. Ska det va, så ska det. Där slank en hel flaska vin ner + lite likör från Mallorca som Elin och Alejandro gav oss från deras weekend. Väl på Wallmans salonger, där detta årets julbord skulle hålla till, fick vi fri bar. Hur mycket dricka vi ville. Där slank det ner en hel del vill jag lova.




Det hela slutade med att jag drog hem väldigt tidigt. har man druckit från kl 3 på eftermiddagen, är man redo att sova vid klockan elva. Så hem till sängen blev det. Det var synd att jag inte orkade stanna längre, för kul var det och full blev jag. Glad och full, en härlig kombination.




 

 

Alla var fulla, glada och vackra

 

Igår jobbade jag, men efter att ha gått på toaletten och kastat ur mig all alkohol, gick det väldigt bra att jobba. Till middag blev det så klart Burger King och kvällen spenderade jag till sammans med Stephanie och vi åt massa chips och pratade. Jag har precis kommit hem från jobbet och ett härligt träningspass, nu ska jag göra mig iordning, för snart ska vi iväg några stycken och titta på fotboll Barcelona/Real Madrid. Hungrig är jag!




Hade inte varit så fel just nu heller!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0