Finaly Alone








Nu har jag lämnat min Farmor och Sven på bussen, dragit mig hemmåt och med glädje satte jag ner min tunga rumpa i soffan! Hääärligt! Det var mysigt med besök, men skönt är det att komma hem och inte en själv finns i lägenheten. Skönt, skönt, skönt. Denna stund varar inte länge till, snart kommer Alejandro hem...aaaaahh. okej, han är välkommen, det går bra! Han är och besöker sina föräldrar just nu, men jag hade ingen lust att åka dit. Ville bara komma hem och njuta av lugnet i lägenheten.



Det värsta med att ha besök, är all disk!!! Hatar att diska. Jag blir så skrynklig om fingrarna + att jag är så himla nojig. Jag vill att allt ska bli rent, rent, rent. Hatar när det är några fläckar kvar eller feta fingeravtryck på så kallade rena tallrikar! Diskusting!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0