För du är så flink!



Idag var jag tidigt uppe! Klockan 7 ringde klockan. Detta är väldigt ovanligt en ledig dag, vill jag lova. Jag och Alejandro har planer för hela dagen! Först gick vi och åt frukostbuffé på en restaurang. Igår fick jag nämligen en frukostbuffékupong, av jobbet, där jag kunde äta och dricka hur mycket jag ville på en restaurang här i Oslo. Denna kupong fick jag för att jag var så flink :) Det var kul att höra! jag hade kanske hellre fått en miljon, men jag är otroligt tacksam ändå! Så frukost blev det i alla fall! Efter det drog vi till Engelska ambassaden, för att skaffa visum till Alejandro, inför vå London tur. Han är ju colombian och får därför inte åka inom Eu hursom hellst. Där var de dock inte så hjälpsamma som man hade hoppats. Man var tvungen att ha timme, för att överhuvudtaget kunna få prata med någon.

Så det besöket blev inte så lyckat! Därefter drog vi ner till centrum och fikade med Alejandros mamma!Det var mysigt och sen tog vi en tur inne i alla butikerna! Ja köpte ett par jättefina och varma skor ....aj aj aj! Dom var dyra! för mig var de dyra i alla fall. Men FINA!!

Vi gick även och köpte en tårta, som vi tog med oss till Alejandros syster som fyller år i morgon. Där spenderade vi hela kvällen, med pizza och tårta! Hennes dotter Ella är så otroligt söt. Nu har jag inte tid att skriva mer...viktigas saker väntar ...nämligen cheese doodles...jummi!!


Gott!!


Mina Nya skor, fast inte helt i den färg jag köpte dock




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0