Förkyld



Detta kunde inte komma mer olämpligt. Jag som skrytigt och tjatat om att jag inte har varit sjuk en enda gång detta året. Detta får jag äta upp nu! Snoret bara rinner och halsen värker. Typiskt! Efter en dag med julpysslande, städning och att tvätta kläder, är jag nu helt slut! ska dra mina slöa ben till sängen och hoppas på att näsan är torr i morgon.


Elin kom förbi en sväng förut. Vi lagade svensk mat! Köttbullar med potatismos och gräddsås! Mumsigt blev det! Vi satt och försökte hitta ett hotell i London. Detta är dock inte så lätt, eftersom jag aldrig varit där. Vart ska man bo? Vi funderar på att ta det allra billigaste !! Mindre pengar på boende = mer pengar för att shoppa! $$$


Nu är det dags att sova! Imorgon ska jag köpa skor med Stephanie! Snälla gud säg att min förkyldning är borta imorgon!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0