Hemma från bion







Nu har vi kommit hem från bion. Jag trodde att detta var den sista Harry Potter filmen. Så jag blev grymt besviken när jag fick reda på att detta bara var del 1 av den sista filmen. Jag satt och väntade på hur allt skulle lösas och hur Harry skulle besegra, ja vad han nu heter. Men så blev det inte.


Jag tycker trots allt att figuren Harry Potter, är så tråkig. Han ser bara beskymmrad och förvånad ut hela tiden. Samma sak var det med han Frodo från Sagan om ringen. Otroligt tråkig karaktär. Men så ska det tydligen se ut för dem, som tar det största ansvaret.


Jag fick mitt godis till filmen. Jag köpte godis för 81.50 kronor. Mycket kan man tänka. Men i detta land är lösgodis, något exklusivt. Inte lika vanligt som i Sverige. 17.90 kr/hg kostade det i den butiken jag köpte det i. Vilket resulterar i 4,5 hg godis. Vilket egentligen inte är så mycket för att vara mig. Jag hade dock glömt att ta med mig min snus till bion. Detta fick mig att äta ännu mer godis, än vad jag brukar. Så nu är min mage svullen av socker och fett.


Nu ska det sovas. Imorgon ska jag gå på stan tillsammans med Madelene, en sväng före min farmor och Sven kommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0