hemma från bion!

Nu sitter jag framfør Alejandros dator, så det blir lite av ett norsk inspererat inlægg denna gång! Det ær ju trevligt det också! Vi har ju som sagt kommit hem nu från Bion! Filmen var bra! Lite Blair witch project inspererad film, fast samtidigt humoristsik! Denna film skulle jagg rekomendera om man vill se något annorlunda!!
Vi var dock lite sena fram till Bion. Vi satt hemma och myste i soffan nær Alejandro kom på; Fan vad ær klockan! Så vi fick skynda oss! Missade precis bussen också och fick stå och vænta på næsta buss i 8 min! Det førsta vi gjorde nær vi kom fram var att springa in i butiken før att køpa med oss nått gott ær snaska lite på till filmen! ( nær jag skriver gott, menar jag naturligtvis godis ) Væl utanfør biosalongen, såg vi att Bion var sponsrad, och man fick GRATIS godis ju!! Jag plockade på mig hur mycket som hellst! Nu har jag var enda fick fylld med klobbor, chokladkakor och tablettaskar! Filmen sponsrades av Bergene choklad! den ær så gooood! innehåller inte några konserveringsmedel eller annan skit!! mums  fillibabba!
Jag køpte också en godispåse som førr fanns i Sverige, men som av någon anledning inte længre finns dær! Men hær i detta Norge finns det fortfarande! Bonbon heter det! Super god lakris
Supergoda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0