Home sweet home



Nu är jag hemma! Ibland känns det som jag aldrig är hemma. Jag kommer hem ca 1/2- 2 timmar innan jag går och lägger mig, sen går jag upp och till jobbet. Igår gick jag direkt och tränade efter jobbet. Därefter träffade jag min vän "bögen" Lars- Petter. Vi satt och pratade massa strunt på ett café i 3 timmar, sen kom jag hem och sov. Denna dagen påminde väldigt mycket om gårdagen, förutom sällskapet! Efter jobbet, drog jag och träna ( Nu jäklar ska jag bli fit ) därefter träffade jag upp Elin. Vi åkte hem till henne och tittade p, mitt favoritprogam,  Svenska Hollywoodfruar. Jag önskar att jag var som Maria Montazami. Hon är så otroligt härlig och lugn. Finns inte mycket stress i den människan!




Maria i sitt "esse"

Nu är jag så hungrig, jag orkar inte vänta på att Alejandro ska komma hem mer, mat ska det vara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0