Hur får folk tid?

Jag førstår inte...jag hinner aldrig med någonting! Måste stæda, tvætta klæder, vattna blommer, jobba, træna, træffa vænner och sova! Men 24 timmar om dygnet ær før lite før mig, det skulle åt minstonde vara 30 tycker jag.
Idag hade jag så mycket planer. Jag skulle træffa Stephanie, Elin och Alejandro, som jag då gjorde! Sem hade jag tænkt att kanske vattna blommer, skriva lite i min blogg och eventuellt stæda i køket! Men om jag ska hinna med allt detta så måste jag høppa øver min sømn...nær ska jag få tid till att sova? OMG!
Nu har jag inte tid mer, ska sova!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag skulle också vilja ha mycket mer timmar på dygnet! Jag hinner ju heller aldrig nått.. suck!

2010-11-12 @ 22:54:26
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0