I väntan på besök







Jag har precis kommit hem efter en liten runda på stan! Jag och madde gick från butik till butik, utan att hitta någonting. Så kommer vi in på H&M. Där finns det så mycket fint! oj oj oj jag älskar H&M. Hittade en liten assecoar till min klänning som jag ska ha på Julbordet med jobbet. Ska bli kul! Det finns så mycket klänningar på H&M och jag som älskar klänningar. Förutom godis och snus, är nog klänningar min svaghet. Önskar att jag vore rik, och kunde köpa var enda klänning jag såg utan att få dårligt samvete...



Snart kommer Farmor och Sven, jag bara väntar. Lägenheten är städad och maten är inköpt...nu är det bara gästerna som saknas.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0