jobbdags



Snart ska jag bege mig till jobbet. Jag känner mig inte helt kry, så att gå på jobbet känns inte så positivt! Fy och usch! Jag är helt slut på energi!

Jag träffade Stephanie förut. Vi köpte nya jobbskor. Det blev ett par svarta varma skor, som får pryda mina fötter när jag jobbar. Jag försökte tänka praktiskt denna gången. Men när man väl står i butiken och ska välja skor, slutar det ändå med att man väljer de finaste. Idag valde jag ett par som var både fina och praktiska. Så jag är väldigt nöjd.

Vi gick sen iväg för att ta en fika. Vi hittade ett café som sålde chokladbullar. Massa olika typer av chokladbollar! Det var gott! Jag intalar mig själv att jag måste börja tänka på vad jag stoppar i mig, men så fort som jag utsätts för en frästelse, så klarar jag inte av att stå emot. När ska jag lära mig?

Nu ska jag äta lite soppa ( det är så gott att äta en varm soppa, i detta kalla väder ) sen är det jobb som gäller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0