Julbord








På lördag är det Julbord med jobbet. För en månad sedan köpte jag en klänning, tillfället i ära! Jag har bara väntat att få använda den!



Idag följde jag med Stephanie på stan, för att finna henne en fin festblåsa. Jag tror jag hittade fler festblåser än hon. Men duktig som jag är köpte jag ingen ny klänning! Däremot, blev det en kavaj och ett halsband som kommer pasa helt perfekt till min klänning!! jag känner mig nöjd! Stephanie slutade med att köpa en kjol och en blus. Hon är ingen klänning-flicka. men hon kommer bli så fin! Och jag med :)



Efter allt shoppande, tog vi en fika och när tiden började rinna ut för vårt sällskap, åkte jag hem till Alejandros föräldrar, där jag nu sitter och äter och njuter! När jag kommer hem, ska jag sova...



Min ny kavaj!

 

 



Kommentarer
Postat av: Corneliusgabrielle

I like your website. Good job.

2011-05-11 @ 07:25:51
URL: http://corneliusgabrielle.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0