Julpynt!!




Försöker få i mig lite soppa. På bara några timmar, har jag gått från att känna mig pigg som en fågel, till att bli slapp som en fisk. Vet inte riktigt vad som skedde där. När jag kom hem från jobbet tog Alejandro och jag en lunch och därefter la jag mig för att sova en timme. Jag vet att om jag inte sover nått under dagen, kommer jag vara dödstrött, redan klockan sex på kvällen eftersom jag gick upp halv fyra i morse.

När jag då vaknar efter en timmes sömn, hade jag ont i halsen och huvudet kändes lite tungt nästan så att jag höll på att fall i backen med huvudet först. Så, nu sitter jag här och tycker synd om mig själv.

Elin kom förbi en sväng efter mitt power nap. Vi drack kaffe och myste i soffan. Därefter fick jag sån lust att pynta min lägenhet inför julen!! Jag ÄLSKAR Julen! Vem gör inte det? jag har i och för sig kanske fyra julpynt att ha i lägenheten, men det fick duga! En mini plastgran från Claes Ohlson och vips julen är här!

Nu är det dags för I form med Anna Anka, man kan inte missa det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0