Kul nyhet!



Idag fick jag ett samtal från min mamma! Hon berättade för mig att hon, pappa och min syster Anna kommer till mig i Julen. Jag hade denna oturen att jobba i jul, så jag kunde inte ta mig hem till the big city Björneborg. Men istället, kommer min kära familj hit! Så mysigt! Det var några år sedan som hela familjen samlades. Tyvärr blir det inte så detta året heller. Min andra syster Karin och hennes barn, ska fira jul på annat håll. Detta blir väl första gången mina föräldrar firar Julafton i Norge, må tro.




En familjebild som tog för tre år sedan. Hela familjen samlad! ( ingen av oss barn är ju gift, så pojkvännerna räknas inte) Det har ju dock kommit en ny medlem, Liam som inte är med på bilden. Den vackra hunden Doris, har tyvärr gått bort och hennes plats som familjens hund, har ersatts av den livlige Malte


Kommentarer
Postat av: Fabiandaniela

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2010-12-17 @ 13:40:53
URL: http://fabiandaniela.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0