Long time no writing...



Det var några dagar sedan jag hade något vettigt att skriva. De senaste dagarna har jag egentligen inte gjort någonting överhuvudtaget, förutom att jobba, äta och sova. Spännande liv jag lever?

I helgen var det planerat att mamma och pappa skulle komma på besök. De skulle också ta med sig min systers barn Emil. Jag hade sett fram emot detta. Det var ett tag sen jag såg min familj nu. Men tyvärr, så ringde min mamma igår och beättade att pappa hade fått övre luftvägsinflamation, så det blir inget besök från Björneborg i helgen. Synd

Vad ska jag nu hitta på i helgen. Helgen är trots allt den första på lääänge som Alejandro och jag har tillsammans, så vi kanske får hitta på något tillsammans. Vi får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0