Äntligen på fötter




De senaste två dagarna har jag legat sängliggande, eller soffliggande skulle man kunna säga. Jag har inte orkat göra ett skvatt. Jag har inte orkat gå utanför dörren, eller laga mat. Alejandro har tagit med mat från sitt jobb, när han slutat. Jag kände mig ganska bortskämd där.

Nu är jag redo, att göra en massa saker. Det var länge sedan jag hade så här mycket energi. Jag vill träna. Det har gått en vecka nu och jag har sån lust. Men jag ska vänta till på näste vecka, innan jag ställer mig på ett löpband.

Vi ska snart gå och handla mat inför helgen. Imorgon kommer min farmor och hennes man Sven på besök. Så det är dags att fylla på skafferiet.

Ikväll ska vi gå på Harry Potter premiären. Jag bryr mig inte så mycket om Harry Potter, men Alejandro vill gå, så jag ser det som ett ypperligt tillfälle där jag får äta hur mycket godis jag vill, utan att Alejandro säger ifrån.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0