små ögon!



Nu börjar jag bli trött här. Klockan är bara sju på kvällen, men ögonen börjar krympa ihop, så som de alltid gör när jag blir trött. De blir knallröda och små som russin!

Idag hade jag tänkt att träffa Elin och Madde för att ha en liten flickeftermiddag. Men det drog ut på tiden, så jag kände att det var lika bra att stanna hemma. Jag ska upp klockan halv fyra i morgon, så någon uppesittarkväll blir det inte. Detta är första kvällen på länga som jag inte gör speciellt mycket. Ska vattna blommorna faktiskt! Det kan behövas, de börjar se litte torra ut!

Idag har jag hunnit träna! Det känns bra! Det har varit en bra och lugn lördag! Lite tråkig kanske, men så är det ibland...

Nu ska det diskas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0