Snöööö



Det snöar folkens!! Det blåser dock nått så in i norden, så det blir egentligen ingen härlig kombination, av snö och blåst! Men jag känner mig redo. Vinterjackan är bra och snowjoggerserna väntar ivrigt på att bli använda! Snowjoggers är nog de bästa skorna jag köpt. De är otroligt varma, sköna, läcker inte in och plus att mina joggers har såna där is dubbar under sulan, som man kan fälla ut, om det skulle vara lite isligt! Trots allt detta praktiska, så tycker Alejandro att de är så otroligt fula! Han vill hellst inte att jag ska använda dem. Kasta skiten säger han!

Men vad spelar egentligen utseendet för roll? Det är ju insidan som räknas!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0