Sovit gott!



Nu är det dags att bli lite mer aktiv!! Denna vecka har jag bara sovit! Det har varit skönt, det har det. Men NU! ska jag ta tag i mitt liv och inte sova bort min lediga tid!! Jag jobbar för att ha en fritid, men vad spelar det då för roll om jag sover bort den i alla fall? Sova kan jag göra på jobbet ändå=)

Har precis kommit från gymmet! Jag körde stenhårt!!! snart ska jag och Alejandro äta middag och sen blir det bio! Idag kan man gå två stycken på bio för priset av en! Det är ju perfekt! så vi satsade på lite film ikväll! Det finns dock inte så många bra filmer att se på bio just nu! Så vi bestämmde oss för Trolljägarna! Det är en Norsk film, så vi får se hur den är!

Ska ta mig en kopp kaffe och en snus! Sen ska jag laga lite mat!! Det är lite märkligt, för varje gång jag dricker kaffe, så dricker jag inte upp allt kaffe i koppen, jag lämnar alltid kvar den lilla skvätten i botten! konstigt! Men så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0