Trött









Inatt jobbade jag. Jag hade tänkt att natten skulle bli skön, eftersom jag hade 5 timmars pause. På jobbet har vi också en sovsal, där de som vill, kan gå och lägga sig och sova en stund. Perfekt tänkte jag, sova 5 timmar och få betalt. Det visade sig dock att det var lus i sängarna, så sovsalen fick inte användas. Bummer.



Så jag satt upp 5 timmar bland alla de andra och försökte få min kropp att somna. Det gick inte så bra. Jag somnade till den sista halvtimmen. Så gick det! Jag fick ju sova när jag kom hem. Men smart som jag är hade jag avtalat en med Stephanie att vi skulle mötas på stan klockan 11. Så det var bara att ställa klockan på 10. 2 timmars sömn blev det för mig. Jag är trött!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0