Ännu en födelsedag



Idag fyller min Alejandro år. Vi var som sagt ute och åt middag igår och det var jättemysigt. Han fick en plånbok av mig, som han tyckte väldigt mycket om, tror jag det var vad han sa i alla fall. Vi besökte även Alejandros familj idag och där fick han lite mer presenter. Vid åt god mat och en UNDERBAR chokladkaka. Mums. Nu är dock min mage så sväld, att jag skulle kunna gå i ide och vakna upp till våren och fortfarande vara mätt. Härlig känsla. Alejandros mamma hade lagat min favorit mat; friterade matbananer. Det är så otroligt gott.

Man delar bara matbananen i delar och slänger ner dem i olja, tills de blir bruna och fina.
Efter det, plattar man ut dem, så att de blir tunna och slänger ner dem yttligare i oljan.
Hur gott som helst. Den som inte provat, bör!!






Nu ska jag dricka upp mit "sov te" ( som jag köpte häromdagen för att jag ibland har svårt att sova) det hjälper kroppen att slappna av och man sover djupare. Det hjälper faktiskt. Ska snart gå upp, så det är dags att gå till kojs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0