Att inte göra någonting



Nu har min helg börjat. Efter en låååång natts sömn, känner jag mig utvilad och redo för en ny dag! Men denna dag har jag faktiskt lust att inte göra någonting. Hittills har jag och Alejandro suttit framför TV:n och fått i oss ett antal koppar kaffe. Snart blir det ett toalettbesök, kan jag lova.

Det var meningen att jag skulle ha ledigt hela helgen, men jag vaknade i dag av ett samtal från jobbet, som undrade om jag hade lust att jobba lite extra i helgen. Egentligen har jag absolut ingen lust, men vem kan tacka nej till pengarna jag få av att jobba övertid. Så jag kommer jobba natt till söndag och natt till måndag.

Snart ska Alejandro iväg och jobba och jag ska kanske besöka Stephanie och Rafeal. Mysigt.
Dags för en dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0