En lördagskväll...

Vad är en Lördagskväll?
Vanligtvis är det då en vanlig "ungdom", släpper de vardagliga kraven. För en dag i veckan, kan man släppa sina hämningar och leva livet fullt ut. Inga måsten bara nöjen.
Så levde jag mitt liv en gång...
Då var det trots allt inte bara lördagskvällarna som blev vilda. Det var tider. Springa ute och göra byn osöker. Nu var det länge sedan som jag gjorde någon annan än mig själv osäker.
Om några dagar är jag 23 år.
Ingen ålder på en häst, kan man tänka.
Men tiden går så fort, att man snart sitter 80 år gammal och undrar vad man gjorde med sitt liv.
Vill inte att mitt liv ska vara en enda stor fylla.
Jag gillar att gå ut, det är inte det. Jag gillar att festa till det med alkohol i mellan åt. Men inte var helg.

I det sista, har jag och min kära, jobbat olika helger. Så vi tänkte passa på att vara lite tofflar och ha en mysig hemmakväll.
Dock, slutade denna kvällen, så som de allra flesta kvällar hemma hos Emma och Alejandro. Jag sitter vid min dator och han sitter vis sin.
Vi hann trot allt göra en hel del tillsammans i alla fall. Vi drog ner en sväng till centrum och jag köpte en JÄTTEFIN vinter jacka. Det var rättare sagt Alejandro som köpte den till mig:)
Efter det åkte vi hem och lagade middag. Fel igen, Alejandro lagade middag och jag tittade på Sex and the City 2, för tredje gånger. Man kan inte se den filmen för många gånger...tycker jag!
Det kanske låter som att jag inte gör så mycket i detta hushåll...men det gör jag!

Nu ska jag sova

Elle jag hatar den känsla av att komma på, något man borde sagt i en viss situation i efterhand!!

Zzzzz

vi åt entrecote förut nammmmnnn
Vi åt entrecote förut naammmn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0