En regning lördagsmorgon



Jag vaknade upp av ett hemskt oväsen utanför fönstret denna morgon. Det är några män som driver med att hugga ner massa träd på baksidan av gården. Jag som ville sova läääänge denna morgon. Det blev ganska länge ändå. Klockan halv två klev jag upp ur sängen. Jag ska ju jobba natt så denna sömn behövde jag.

Det bara regnar och regnar hela tiden. Man får ingen lust överhuvud taget att gå ut. Jag ska försöka komma iväg till gymmet snart hade jag väl tänkt. Efter det ska gå förbi Elin och Alejandro en sväng, innan det är dags för att jobba. Min Alejandro ska jobba tolv timmar idag. Stackars krake. Han jobbar och sliter.

Igår kväll satt jag och tittade på I form med Anna Anka, till klockan halv fyra på natten. Det var faktiskt kul att de på. Anna Anka är ju som sagt en ganska speciell person, men i denna serie är ändå ganska så mer hyfsad mot vad hon var i Hollywood fruar. Hon har dock jävligt fräsch kropp måste jag säga. Skulle inte ha något emot att se ut som henne. Därför känner jag mig nu redo att ge mig iväg till gymmet. Jag kommer att höra Anna Ankas röst inne i mitt huvud när jag tränar.




Som sagt väldigt fräsch kropp har hon, denna Anka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0