Helgen är slut!



Nu är det måndag igen! Efter en lång arbetshelg så är jag LEDIG!
Dock är denna lediga dag snat slut.

I helgen har jag jobbat, jobbat och jobbat. Har nästan inte gjort något annat sedan tordags eftermiddagen.
I Lördags tog jag ändå på mig festplåsan för att gå ut och ta några öl med vänner. Det var trevligt och beövligt.
Den senaste veckan känns det inte som jag gjort något annat än jobba, sova och ätit.

Därför blev jag lite halvt bakfull på söndagen. Jag tror det har med åldern att göra. Jag drack inte alls mycket i lördags, men ändå kände jag mig väldigt mosig! Jag inte längre i den form jag en gång var. Jag tog en fika med Stephanie sen var det 9 timmars jobb som gälde.

Idag har jag som sagt varit ledig. Det är så härligt att veta att man inte behöver gå till jobbet en måndagsmorgon. Dock gick jag och Alejandro upp tidigt. Vi hade en tid hos Alejandros läkare, för att gå igenom några provresultat. Där träffade vi hans syster som var där med hennes dotter Ella som var sjuk. Med bra nyheter gick Alejandro och jag och åt frukost på mitt favortit cafe, kaffebränneriet. De hår så god kaffe där. Vi gick även runt i en del butiker, men sen begav vi oss hem. Eftermiddagen spenderade jag med min favorit, Elin. Vi sprang in i affär efter affär och köpte massa kläder. Där träffade vi också vår kines Sofia.

Jag köpte mig en så fin klänning från H&M. Alejandro har gett mig ett klänning förbud, men jag kan bara inte låta bli när en fin klänning kommer i min sikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0