Helt slut


Jag känner mig helt färdig.
Min kropp har streikat och nu är det dags för återhämntning.
Jobbhelgen är över ( som tur är ). Jag tycker om mitt jobb, men som alla andra säkert också tycker; hemma är bäst.

Denna dagen har varit tråkig. Jag har de senaste dagarna inte gjort nått kul överhuvudtaget. Jag har varit så slutkörd att, när jag väl varit hemma, vill jag inte lämna mitt kära hem. Idag har jag bara jobbat, och det var inte en så bra dag. Jag hade med mig den norka prinsen på mitt tåg, wow. Men vi var bara försenade hela tiden. 
Dock!!!
Har jag varit och tränat. det är ett större WOW. Det var skönt, och nu sitter jag i min soffa och klarar knapt av att röra en enda muskel.

Igår besökte jag och min pojkvän, hans familj. Jag älskar att vara hos dem. Det blir som ett avbrott i vardagen. Från den Norska mentaliteten till den Colombianska. Det är så skönt. De är så härliga, hans familj.
Vi lagade colombianska Empanadas. GOTT!
Jag fick vara med att laga dem:) inte illa. Jag har bestämt att jag ska laga empanadas när min mamma och pappa kommer på besök om någon vecka.

Nu ska jag laga mat, inte empanadas denna gång. Utan något mer enkelt.



Gott det ser ut va??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0