HÖST


Älskar hösten och alla dess färger.
Det är så otroligt vacker ute.
Nu är det på med mjukisbyxorna som gäller. Jag har tänt ljus och myser för mig själv här hemma.
Jag är ensam hemma! Tycker det är så skönt att få koppla av helt själv och bara göra det jag har lust till.
Dagen spenderade jag med att sova ut...så ljuuuvligt!!
Efter en god natts sömn, gick jag och pojkvännen och storhandlade. Mat i mängder blev det och dyrt! Usch detta dyra land. Men så är det, när man valt att bosätta sig i Norge.
Hade tänkt att träna idag, men det blev det ingenting med. Jag är som sagt en lat människa i grunden, så jag måste verkligen pucha mig själv till att gå till gymmet, men det motiavtionen fanns inte idag.
Istället, träffade jag en vän, Madelene. Vi tog med oss våra kamror för att gå en runda i Oslos alla parker och ta vackra höstbilder. Mitt batteri på kameran tog dock slut, så det blev inte så många bilder för min del. Vi mötte senare upp Elin och hennes pojkvän (som också heter Alejandro, fint namn) oxh tog en fika tillammans med dem.
Så blev det med min lediga dag. Nu är den snart över och det är dags för mig att laga lite mat!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0