okej...

vart ska man börja?
Idag...är ett bra ord som man kan använda sig av.
Idag har jag bestämt mig för att skaffa en blogg. kul va?
Inte för att jag tror att så många kommer läsa den, men kan va kul att få vara lite kreativ i mellan åt.
Namnet på min blogg, var väl inte så fint kanske, men jag prövade med allt möjligt och allt var upptaget. Mitt namn är väl heller inte det mest ovanliga; Emma. Så efter många försök, allt från madrass, gaffel och lilltå, fann jag mig ett namn på bloggen.
Trasigtfinger fick det bli.
Mitt finger är ganska helt, men vad spelar det för roll. Vem vill ha en blogg som heter madrass egentligen??

Nu vill jag bara publicera detta så får jag se hur det ser ut.
sen ska jag skriva lite till ;)



Kommentarer
Postat av: Doodlijk

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2010-12-15 @ 07:59:04
URL: http://doodlijk.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0