Så fint det blev!

OJ!
Så fin min blogg blev!
Detta blir ju hur bra som hellst.

Idag...

...har jag jobbat! Jag jobbar i Norge, som värdinna på flytoget. Det tåg som går till Gardemoen. Jag har egentligen världens bästa jobb och jag trivs jättebra

...har jag sovit två timmar och är sliten, vill egentligen bara sova, men kan inte.

...har jag umgåtts med mina fina vänner. Vi har inte gjort mycket. Vi gör egentligen inte så mycket när vi är tillsammans. Pratar. Oansett vart vi än befinner oss, så är det det enda vi gör.. pratar. Härligt!

Anlediningen till att jag skaffar mig en blogg, är att jag vill underhålla mitt skrivande. Jag tycker det är kul att skriva och jag är just nu i en punkt i livet, då jag valt att göra något med det. För en vecka sedan började jag skriva på min första bok. Jag ska skriva en bok!!!! Det kanske inte är den bästa idéen jag fått i mitt liv, men jag kände att jag ville göra nått kreativt. Så boken blev min första idé. Dock flödar inte min fantasi i rätt riktning och jag står just nu helt fast i mitt skrivande!
Det var då jag fick min andra idé!!
Jag skriver en blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0