Sicken dag


Dagen började som sagt inte så bra. Fick gå i kylan till jobbet. Men turen vände och min dag har varit till max utnyttjad. Efter jobbet var jag så himla trött, så jag gick och la mig och sov i två timmar. Det behövde jag verkligen. Vid tre tiden ringde Elin och vi gick och tränade tillsammans. Det bästa med träningspasset var trot allt när det var över. Jag hade inte direkt någon energi, så då tog vi våra lata kroppar in till bastun.

Efter träningen, drog vi ner till Oslo City (vilket är ett shoppingcenter som heter Oslo City) där åt vi mat och där dök även Sofia och Kerstin upp. Vi fikade och pratade en massa strunt. Kerstin (som egentligen heter Cathrine) gav mig presenter, som hon hade köpt under sin resa i Asien, som hon kom tillbaka ifrån för ca 1,5 år sedan. Bättre sent än aldrig! De var fina.

Idag fick vi säga hej då till Sofia, som ska flytta ner till Thailand till sin pojkvän. Han jobbar där som dykninginstruktör och nu har även hon beslutat att flytta öster ut. Det kändes så konstigt att inte Sofia kommer finnas mer i Oslo. Denna vackra kinesen. Nu har man i alla fall någonstans att bo om man ska på semester i Thailand.

Jag har precis färgat mitt hår. Hoppas det blir bra. Har aldrig färgat håret på mig själv förut.


Jag och Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0