Sömn...


Sömn.. är verkligen nått jag måste ha mycket av!
De senaste dagarna har jag sovit ca 2 timmar var natt. Men! i går lyckades jag sova ca 6 timmar. Inte illa!
Detta beror troligen på de två glas vin jag fick i mig till maten igår. Jag och min pojkvän var hos hans föräldrar och åt fin mat!
Det skulle visa sig att jag verkligen behöve den energi som jag fick av min sömn i natt.
Aldrig i mina dagar har jag varit med om en sån hemsk dag på tåget. Vad som egentligen hände, jag ingen aning om! Helt plötsligt var allt bara ett enda stort kaos.

Nu ska det bli gott, att vara hemma och veta att jag får gå och lägga mig att sova när jag vil. Hade tänkt att gå och träna, men kanske skiter i det!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0